Myyrä ja sen työ

Joskus täällä oli asiaa Velvertistä, useimmiten jotain muuta.

keskiviikko 18. syyskuuta 2013

Nrgm kertoo totuuksia

Olisin mieluusti kirjoittanut tämän ensin. Näitä juttuja tuli mieleen kun katselin Kulttuuritalolla ympärilleni. Lähdimme seurueen kanssa pois Mr. Novemberin jälkeen jotta keikasta jäisi vähän parempi maku suuhuun. Tuossa artikkelissa nyt kuitenkin sanotaan kaikki mitä tästä aiheesta pitää sanoa, joten tähän kohtaan sijoitan pisteen.

Okei, joku hyvä biisi vielä:

2 kommenttia:

  1. Itse tunnistan omat kuuntelukokemukseni todella äärimmäisen harvoin Nuorgamin teksteistä. Myös minun Fake Empiremikin on vähän erilainen kuin tuossa. Mutta ehkä siinä se kaiken musiikin kokemisen hienous juuri on: siis subjektiivisuus.

    Mutta niin. Idlewild. Ai ai. I'm A Message, oma soittolistasuosikkini.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle tossa jutussa ei ollut niinkään merkitystä itse biisin vaan ennemminkin ilmiön ja tietyissä paikoissa vallitsevan ilmapiirin kuvauksella. Ei se sen kummemmin ole Nationalin vika, mutta mulle siihen bändiin kiteytyy tietty ärsyttävä "hyvän puolella pahaa vastaan" yksinkertaisuus. Ja tuon artikkelin kulmasta Fake Empire olisi jollain lailla tätä vastaan, mikä on mulle nasta tulkinta kun diggaan biisistä. Mene ja tiedä, biisin teksti on sen verran avoin.

      Taisin sanoa suurin piirtein saman asian eri sanoilla.. tarvitsen siis lisää Idlewildia koneeseen jolloin naama kääntyy oitis virneeseen. I'm in the artschool - paint nothing, no!

      Go Miia Go, mun pitää näköjään päivittää toi linkki.

      Poista